۱۳۸۷ فروردین ۲, جمعه

زور که نیست، نمی‌خوام تبریک بگم!

سلام!

خودم می‌دونم امروز دومه فروردینه. عید رو روز اول فروردین تبریک می‌گن. هر چی با خودم کلنجار رفتم که یه چیز خوب اینجا بنویسم چیزی به ذهنم نرسید. اصلاً حال نوشتم نداشتم. ولی برای ثبت احوال این کار خوبه!

آقا (خانوم) عیدتون مبارک!

  • مامان، بابا، داداش، آبجی عیدتون مبارک
  • فامیلا، فامیلای مامانم، فامیلای بابام، فامیلای دور، فامیلای نزدیک عیدتون مبارک
  • دوستای دبیرستانم عیدتون مبارک
  • دوستای دانشگاهم (قزوین) عیدتون مبارک
  • دوستایی که تو محل کارم باهاشون آشنا شدم عیدتون مبارک
  • دوستایی که این ور و اون ور باشون آشنا شدم عیدتون مبارک
  • دوستای دوستام عیدتون مبارک
  • دوستایی که خودم تو علم و صنعت پیدا کردم عیدتون مبارک
  • دوستای دانشگاهم (تهران) عیدتون مبارک
  • دوستایی که قراره برام بمونه و دوستایی که قرار نیست برام بمونه عیدتون مبارک
  • کسایی که من نمی‌شناسمتون ولی شما منو می‌شناسین عیدتون مبارک و برعکس!
  • آدمای شهر، استان، کشور، جهان عیدتون مبارک

امیدوارم سال خوبی داشته باشین و همیشه شاد باشین و از این دست حرف‌های کلیشه‌ای!

...

ولی نه، خدایی عیدتون مبارک!

ما رو هم دعا کنید

2 Comments:

ناشناس said...

امسال وقتی زمین از نقطه اعتدال بهاری گذشت
تنها بودم
پای هفت سین هم نبودم
دعا هم نکردم
فکر میکردم
و به زحمت پذیرفتم که بزرگتر شدم
ترسیدم
من نمیدونم وقتی سال عوض میشه واسه چی میگن مبارکه
همون همیشگیها، همون کارد به دستها ، همون آدمها
اونایی که هیچ وقت نو نیستند

اما اون پرسه ی کوچولو رو از درون این آدم بزرگ میارم بیرون و
به تو
فقط به تو
میگم
سال جدیدت خوش

ناشناس said...

سال نو مبارک
سال نو مبارک
سال نو مبارک
سال نو مبارک
سال نو مبارک
سال نو مبارک
سال نو مبارک
علی سال خوبی داشته باشی.