۱۳۸۷ فروردین ۲۴, شنبه

نوبت ما هم می‌شود

فکر کنم پنج‌شنبه بود که خبر تعویض وزرای اقتصاد و کشور را در روزنامه‌ها خواندیم. همهٔ ما می‌دانیم که تعویض بی‌رویهٔ مدیر یک سازمان چه هزینه‌هایی برای آن سازمان دارد، در حالی که دولت نهم همیشه ادعا می‌کند هزینه‌های دولت را کم کرده است.

آقای احمدی‌نژاد اگر به یکی از قول‌های انتخاباتی‌اش عمل کرده باشد، همان کابینه‌ی هفتاد میلیونی است! تصمیم گرفتم برای دورهٔ بعد به احمدی‌نژاد رأی بدم، شاید اواخر سال هشتم تونستم وزیر شم! فکر کنم وزیر «ارتباطات و فناوری اطلاعات» یا «علوم» با روحیات من سازگار است!

3 Comments:

ناشناس said...

منم معاونت میشم.

قبلش بلیط رزرو کن، شاید دیر برسم.

ناشناس said...

خوبه
عالیه
اصلا منم میتونم بیام بشم همکارت
وزیر آموزش و پروش
!!!!!!!!!!!!

ناشناس said...

علی تو باید بشی مدیر منابع انسانی و روابط پویا!!
هر سوالی هم داشتی بیا من خودم جوابتو می‏دم